Frits Wolf Tuinmeubelen

Het verspreiden van een folder tot een social media campagne

De marketingvraag

Frits Wolf Tuinmeubelen, al ruim 25 jaar een bekende naam in Nijmegen en omgeving, op het gebied van tuinmeubelen. Maar door het Coronavirus moest de showroom sluiten. Om toch de nieuwe tuinmeubelen op een leuke manier aan de doelgroep te laten zien, hebben ze onze hulp ingeschakeld.

Onze aanpak

Wij zijn begonnen met het samenstellen van een geschikte campagne. Hoe willen we de tuinmeubelen onder de aandacht brengen? Hoe gaan we alles samen brengen? Hoe gaan we de folder promoten? Door antwoord te geven op alle vragen krijgen we een goed beeld van de situatie en het plan. Dit plan verwerken we daarna in een campagne, met een duidelijk start- én eindpunt.

Het resultaat

Als resultaat is de inspiratiefolder “Woon binnen, Leef buiten” ontstaan. De folder staat boordevol met tuinmeubel trends, sfeerbeelden van de sets en korte stukjes tekst om het geheel samen te vatten. Naast de creatie van de folder hebben we deze ook gepromoot via social media en Google Ads Campagnes. 

Waar hebben wij mee geholpen?

Online & offline marketing

Content
marketing

Grafisch ontwerp & creatie

Strategie
& positionering