De Belangenvereniging van Kleine Mensen (BVKM) kwam naar RMIC met een duidelijke opdracht: “Help ons om de betrokkenheid van onze leden te vergroten.” Naast hun al bestaande activiteiten wilde de vereniging een eigen magazine ontwikkelen dat vier tot vijf keer per jaar op papier verschijnt. Het doel? Een inspirerende en visueel aantrekkelijke uitgave creëren die uitnodigt om te lezen en het gevoel van community versterkt.
Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Sed posuere consectetur est at lobortis. Maecenas faucibus mollis interdum. Aenean eu leo quam. Pellentesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Duis mollis, est non commodo luctus.
Ralph Blommenstein
Frits Wolf tuinmeubelen
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Vergroot merkherkenning en klantloyaliteit met een krachtige aanpak.
Zorg dat je merk opvalt en blijft hangen bij je doelgroep.
Laat je merk groeien door consistente en doelgerichte communicatie.
Maak elke klantinteractie persoonlijk, relevant en impactvol.
Laat je merk opvallen met een krachtige promotieaanpak.
Versterk je online zichtbaarheid met creatieve en relevante verhalen.
Ontwikkel krachtige strategieën om het beste talent te bereiken.