De marketingvraag
Deze nieuwe kroeg in het centrum van Nijmegen was op zoek naar een huisstijl die aansluit bij het concept van Feestcafé de Gezelligheid. Aan de hand van deze huisstijl was de wens om een website en social media kanalen op te zetten waar bezoekers alle informatie kunnen vinden.
Onze aanpak
Wij zijn begonnen om samen met de klant te gaan brainstormen. Wat zijn de wensen en doelen? Aan de hand van die brainstorm hebben we de huisstijl ontwikkeld. Deze huisstijl viel goed in de smaak en vanuit daar zijn we begonnen met het ontwerpen en realiseren van de website. Deze is meteen gekoppeld aan de social media kanalen. Met al deze middelen in gedachten hebben we een passende contentstrategie bedacht.
Het resultaat
Een passende strategie waarbij we bijna dagelijks nieuwe berichten op de website en social media plaatsen om de bezoekers te informeren. Dit resulteert naast een drukbezocht Feestcafé ook in een groot online bereik.
Neem ook eens een kijkje op de website van Feestcafé de Gezelligheid!